Thursday, December 30, 2010

Cerita hari ini

salam... seperti yang diketahui hari ni ila nak minta cuti esok.. tapi nak buat camne laa...hoorayy esok cuti sbb Malaysia menang piala suzuki malam rabu...first time...tahniah pd pasukan negara...Malaysia Boleh!!!

hari nie macam selalu...pegi sek jam 8 pagi..balik jam 2ptg... alhamdulilah hari nie kami dapat tlg puan paula...lepas break pd km duduk kat bilik guru...mana tau klu2 ada keje bolehla cikgu2 cari kami... tapi kami melepak je mambaca di bilik guru...

jam dah kul 2 apalagi kena balik laa...aku pun merempit dengan skuter ego s hitam ku... sambil aku perhatikan betapa kotornya...aduhai esok baru aku nak cuci rasanya...almaklumlaa...petang2 ramai bebudak lepak kat luar..segan kawan...hehe....

oklah...beberapa hari nie cikgu2 dah ramai ke sekolah... berdebar jua menanti apakah tugasan aku tahun depan walaupun aku tahun besar tanggungjawab sebagai guru aku kenalah sentiasa berusaha kearah kebaikan semua orang.

aku berusaha utk memahami dan berusaha supaya ada keserasian ant aku dan kawan aku...almaklum kawan baru byk perkara kita kena kenali diri seseorg... mulai hari nie aku dah kena cari bahan utk belajar bahasa iban, bahasa melayu supaya aku dapat membekalkan ilmu pada pelajar...

menanti 1 januari 2011...segalanya bakal terjawab...aku berdoa semoga segalanya berjalan lancar...oklah esok nak kena dgr kursus amali selama 6 jam kelas D... waa chao lu nk siapkan kad kahwin...opsss...jgn tanya k sapa yg kawen...

p/s: perasaan mmg sgt merindui keluargaku dikampung hanya gambar menjadi pengubat rindu... love u all my family...

No comments: