Saturday, August 6, 2011

Alhamdulilah... dah selesai satu urusan...

salam...

disebalik setiap pekerjaan atau perkara yg aku lakukan selalu elakkan dr susahkan org lain...sian tgk org lain byk keje kena pulak tlg kita...huhuhu...selagi mampu aku uruskan sendiri aku cuba uruskan sendiri... harap2 tak susahkan org lain...sepanjang proses siapkan keje byk yg hulurkan bantuan...terima kasih atas sokongan, dorongan dan nasihat kengkawan...maaflah sekiranya sepanjang proses ada yg terasa dgn cara buat keje...saya cuba daripada mngganggu masa org lain...setiap org berhak buat keje mereka... jgn ada yg salah faham...bukan tak nk minta tlg tapi selagi sy mampu buat dan ada masa...saya tak nak susahkan org...lagipun kita digalakkan menbuat org bahagia...bukannya berduka... insyaAllah saya akan segera berikan salinan keje kepada semua...agar dapat dibuat rujukan...

siapkan satu lagi keje...

No comments: