Thursday, August 18, 2011

kisah hari ini...

salam...
emmm tak tahu nak cerita apa cuma dapat menadah tangan menandakan kesyukuran...alhamdulilah air dah ada utk digunakan...barulah dapat dirasakan air merupakan sumber asas paling penting dalam kehidupan kita...tambah air banyak juga urusan kita terbengkalai terutamanya utk mandi dan membuang air besar...hehehe...

hari ini ila tak sedap badan...panas je...mata pulak macam org mengantuk bukan macam lagi mmg asyik mengantuk jer...nasib ada housemate yang masak utk berbuka hari ni...alhamdulilah...terima kasih...

alhamdulilah setiap kita ada kelebihan dan ada kekurangan...maaflah andai dalam diriku ini banyak kekurangan dan kekurangan diriku ini menyebabkan masalah kepada org lain...siapalah sayajika tidak ditegur saya tidak tahu apa salah saya.. mungkin juga sikap kebudak-budakan aku nie buat org rimas...maaflah yer...saya nie mmg belajar berdikari dalam pada masa yg saya sikap manja dan kebudakan masih susah utk dikikis...andai ia satu program komputer pasti aku dah cari cara utk delete saja...tapi ini sikap yg aku dah biasa atau tabiat ambik masa yg lama jugak utk diubah...

doakanlah kesihatan mak saya ya...insyaAllah 25 nie ada medical check up lagi dan akan buat scan atau xray...moga 2 segalanya baik2 saja... amin...

p/s: setiap doa yang kita pohon dgn hati yang ikhlas pasti diterima Allah...

No comments: