Monday, August 15, 2011

cerita lucu hari ini

salam...pada akhir waktu... tau taulah kan dah bulan puasa pastinya kita dalam keletihan... tau tak masa tinggal 15 minit sebelum peperiksaan dan sek berakhir adalah salah seorang pelajar aku tanya sebab dia baru terkentut di dalam kelas...dia tanya " cikgu makruh tak puasa jika kentut" hahahahahaha dalam hati jelah saya ketawa...senyum saja saya bertanya siapa kata... pelajar saya pun menjawab... kawan dia kelas sebelah...
Subhanallah... mungkin tinggi sangat peringkat soalan yang ditanya... setahu saya mmg tiada apa masalah sekiranya kentut...cuma kalau berwudhu mmg akan terbatal...saya cuma menjawab tidak... kesian muka dia mcm tertipu dgn kawan sendiri... ehehe.. kekdg terfikir saya bab agama pun pelajar sering saja menjadikannya sebagai bahan usikan dan membuli rakan2 ...

p/s: perlu lihat apa yg blh dilawakkan apa yang tidak...semoga hidup kita diberkati...salam ukhwah

No comments: