Wednesday, August 24, 2011

salam ketenangan

salam... insyaAllah...hari ni satu lagi kerja bakal selesai...tapi ada juga aku nie nak tangguh2 keje...hehehe...apalah nak dibuat mmg mcm tue kan sifat aku nie...huhuhuhuhu...

pastikan ila esk dah bagi kat cikgu peni...tau...jgn tangguh lagi...insyaAllah kerja yg ikhlas dgn hati pasti berjaya...

kertas exam yang nk disemak aduhai bagai nak termuntah hijau...mungkin kali ini aku rasa PT pg yg selalu aku dgn kengkawan palapes bt dulu lebih mudah...hahaha..aku bagi berdasarkan kebolehan mereka...mmg aku agak skema sedikit...almaklum itu yg sebenarnya aku nampak...tidak mungkin aku bagi terlalu byk...apa yg patut mereka dapat berdasarkan kriteria yg telah diberi...aku hanya memberi mengikut bagaimana mereka telah menjawab...

p/s: cepat siapkan keje sebelum terbang pulang... hehe...

No comments: