Thursday, January 28, 2010

cerita sedih hari ini

alhamdulilah bertemu lagi kita dihari ini...

dimulakan dgn bismillahirahmanirrahim...

assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog saya...

sedihnya dh nak habis ros...dan yang happy saya dah dapat jadual ngajar tp the bad things here we need to talk to pk hem nak adjust penambahan masa utk minor klu tidak syarat lulus tidak cukup. emm satu lagi kena beli ink hitam sebab dah nak habis dan perlu utk borang ros...sabtu nie pegi pekan jap dgn bebudak cari file dan jugak ink hitam itu ja pun yang nak dibeli yang lain tak de lagi...just senaraikan dulu...blh kot...huuuhu...mlm nie nak taip sehingga setengah siap ros...

aa'a satu lagi aku dah nak mulakan kelas bimbingan pada pelajar tingkatan 5 dan tingkatan 3... subjek yang aku akan bimbing cam biasa maths dan sains walaupun kat U aku bljar multimedia...insyaAllah blh lagi aku tlg subjek kritikal nie...

satu lagi aku nie jenis suka ngajar n tak nak terima duit itu mmg dah gaya aku...bukan sebab tak pandai ngajar tapi hobi aku suka tgk org berjaya even lebih baik dari aku...

aduhai topik sama je student nak gosip...cikgu tak de couple...lets put the side...just happy with ur life...

No comments: