Thursday, January 14, 2010

ROS N PRAKTIKUM

hari nie aku dah email pensyarah penyelia...nak balik tjg malim aduhai tak mungkin...poket kering sgt nie tgl duit 50 je...huhuhu... tabahkanlah hatiku ini...

pasal surat praktikum kena print lain la.. pasal cop...takpelah nak bt camna...aku mmg tak balik tjg malim minta halal lah...hrp2 sek tak marah ...huhuhu

pasal surat ros aku..huhu masih tiada dr sem2 lepas ros aku mesti problem...tapi aku dh send email kat ulm...jimat kredit...bkn ada duit pun sikalang...

hah...ckp pasal duit...adoi...ada kawan aku kata esk 15 atau 20 hb nie masuk duit...insyaAllah...hrp2 la masuk... leh guna utk urgent... nak byr sewa nie...byk lagi tak terbayar...huhuhu...

bab lagu lama dulu..."tolong kami bantu kami anak2 UPSI kini...hehe"

wassalam...

No comments: