Thursday, March 11, 2010

akhirnya habis juga seliaan pertama

salam...
kelmarin penentu sehingga hari ini aku dah sakit2...hehhe...

alhamdulilah...semuanya berjalan lancar...walaupun kehadiran pelajar adalah sedikit sahaja jumlahnya...tapi bersyukurlah masih ada yang datang lagi memberi sokongan pada aku...aku syg deme semua...almaklum deme mcm adik2 aku pun...

but hari nie saja je buat2 tak layan deme...kepala aku sakit malas nak bercakap byk2...esk kena bgtau deme...yg penting tiada masalah...

biarlah...pasal cerita luka dan duka diri ini...pasal kena observe...alhamdulilah... kena perbaiki sedikit sebanayk dan kena byk praktikkan lagi teknik2 yang boleh menarik perhatian perlajar...

entahlah...biarlah aku sendiri gini je...tiada masalah lain yg boleh aku fikir skrg...otak dah penat dah...byk tul problem... dgn pljr kata nak kahwin dgn kitalah..pelik2...ada ke org suka kat aku nie...
huhhu...

alahai otak dah sangkut balik...huhuhu

No comments: