Friday, March 5, 2010

Pening Pala Menguruskan utk di OBSERVE

salam...
sakitnya kepala aku nie...cam mn le leh terlepas pandang jadual utk diobserve nie...sehinggakan menimbulkan kekacauan seketika dalam diri...

susahnya...namun nasib baik guru pembimbing memahami situasi dan meminta pelajar datang kelas tambahan bagi membantu keTENSIONan guru praktikal macam aku... susah nak bt kelas tambahan tau...time 2 exam nie...mesti pelajar penat dah nak belajar...entahlah...harap2 bebudak nie tak buat perangai...cukuplah aku tension...namun aku belajar dari kesalahan diri yg tidak mengingatkan masa akan diobserve...

ada org pernah pasan...jgn lihat kesalahan org lain tapi lihat kesalahan diri sendiri...insyaAllah...namun kata2 masa tengah marah tue biasala...lagipun perempuan kena byk merungut baru buat keje...

alhamdulilah akhirnya dapat juga kata sepakat antara lec dan aku...hari rabu nie jam 2-3ptg...nasib ok...klu tidak aku pasrah dalam terpaksa...lagipun menggunakan khidmat budak sekolah yang tak dibayar gaji...kesiannya...sabarlah... insyaAllah kita saling bantu membantu...membentuk sek bestari...

bersyukur sangat sekurang2nya dah dapat kata sepakat...tak kisahlah mcm mana ceritanya yg penting keje jalan...bagi aku...its more professional work...even that have problem...we have to slow talk and adjust and admit with others...that will call the life....

just follow the fate with large and full strange....

sweet n bad memory always seem as honey for me...

No comments: