Sunday, March 7, 2010

kesedihan di hati ini...

salam...

semakin lama kita diberi pinjam atas nafas ini...semakin byk dugaan yang kita lalui... itulah salah satu cara kita utk ingat dan bersyukur di atas segala pemberian dari Allah swt...

bukan apa...segalanya episod pertemuan dan perpisahan segalanya telah tersurat dan tersirat...malas nak fikir...berkawan jelah tapi malas nak berharap...lgpun km mmg berkawan je kan...no hard feeling...but this is the last time im giving chances to open my heart to someone but if he not appreciate or trying to getting it more than friends... just let it be the last person i gave hope...

nak kata bg harapan pun tidak...sebab aku sendiri masih lagi terkeliru dgn hubungan ini...yg aku tau...aku selesa ada kawan cam dia...biarlah mungkin kami hanya sesuai sebagai kwn... bukan putus asa cam kwn aku cakap cuma aku tak rasa org tue suka aku...jadi tak perlu aku fikir lebih dr yg sepatutnya...cukuplah aku fikir dia hanya kawan aku...andai dia suka pepandai le bertindak kan...almaklum takkan perempuan nak mula dulu...mmg tak salah tapi...kekdg perempuan nie susah nak bezakan kawan dan kekasih...tp aku puji kum adam nie... mereka tahu siapa yg tersemat dihati mereka...heheh perempuan hanya mencari insan yg ikhlas mencintai dan setia pada mereka...

well kekdg sesetengah wanita ini mencari juga lelaki yg berkemampuan bkn apa...perempuan sentiasa ingin rasa selamat...namun bukan yg kaya tapi yg blh menjaga keluarga yg dibina...bak kata pepatah...klu kaya tapi tak bahagia apa guna...

lu pikir la sendiri bak kata nabil raja lawakkan... hehehe...apa2 pun ila tetap begini...single and available...malas nak fikir jauh...cukuplah sekadar ila tahu ila ada tanggungjawab... yg lain ...mcm bab jodoh tue biarlah insyaAllah akan sampai juga...biarpun ila masih lom ada calon lagi tapi ila tahu...suatu hari nnt pasti akan ketemu jua...

manusia hanya merancang...namun Allah juga yg menentukan...

No comments: