Monday, March 15, 2010

ragam pelajar

hehhe...aku dikatakan cikgu jahat le, cikgu nakal le, cikgu comel le, cikgu pendek or mcm2 lagi...malas fikir n ambik hati...yg aku tahu deme nie hormat aku sebagai pelajar tu yg penting...aku sayang segalanya kenanagan yang terpahat di SMKRMM... byk kenangan kami disini...

satu perkara yang mungkin tidak aku lupakan tatkala ada seorang pelajar memanggil aku cikgu comel dan setiap kali aku lalu depan dia... mesti dia buat gaya mcm iklan lovely yang wajahmu dihatimu... hehhe ...lucu betul...ada sekali dia cakap nak ikut aku balik penang dan bila aku kata susah dia kata baguslah nak kenal keluarga...pelik tul budak nie...umo aku dah tua le...24 dia baru 17...aku masih igt lagi prinsip cikgu...memberi ilmu bukannya mengambil anak org...

satu perkara yg tak mungkin aku lupa bila dia khabarkan akan datang meminang nnt bila dah ada sejuta ringgit dalam tangan... hahaha...pelik bin lucu pulak aku rasa.... biarlah bebudak tue nak bersuka...aku dah tolak dengan alasan pangkat guru dan murid...insyaAllah semoga dia memahami perkara ini suatu hari nnt...

No comments: