Wednesday, March 17, 2010

ku terima dengan ikhlas hati

salam, mmg le tarikh 12 mac 2010 takkan pernah aku lupa dlm ikatan sejarah hidup aku...
aku cuba menerima kehadiran insan lain dlm hidupku...harap dlm proses mengenali hati budi kami ini berkekalan lah...insyaAllah...bg aku harap2 segalanya berakhir dgn gembira...tapi betul juga kata dia dlm berkawan nie kita kena byk bertawakal...hrp2 persahabatan berkekalan...

wlpn aku nie susah nak mempercayai cinta namun utk menolak kehadiran cinta adalah mustahil kerana mmg dah menjadi lumrah hidup manusia ingin mencintai dan dicintai...cuma kehadiran insan ini boleh menggembirakan hati aku...alhamdulilah semoga kami serasi bersama...

walaupun kesibukkan sering menjadi penghalang dan rintangan dalam hubungan yg baru ini...namun aku bagai tidak kisah...mana la dlm dunia ini kita perolehi sesuatu perkara dgn mudah...insyaAllah semoga liku ini bukan penghalang kasih yg berputik... bg aku mudah selagi dia percaya, jujur dan setia...insyaAllah segalanya mudah...begitu juga ikhlas berkawan denganku...

aku jenis seorg yg suka setia...harapan aku semoga persahabatan kali ini tiada kekecewaan lagi... biarlah kebahagiaan yg mendatang ini kami bajai dengan rasa syukur pada Allah SWT kerana telah menemukan kami....

insyaAllah...
P/S: tiada siapa tahu apa yg bakal berlaku hari esk...jadikanlah hari ini milikmu...

No comments: