Tuesday, March 9, 2010

hadirnya tanpa kusedari

salam...hadirnya perasaan risau dan takut itu dah confirm2 dalam diri...apalah citernya esk akan di observe...entah jadi atau idak...risaulah...almaklum manusia hanya mampu merancang Allah juga yang menentukan segalanya...insyaAllah

entahlah semakin risau semakin hilang mood...hehe...cam ne lah aku leh kalau dia pulak hari ini...yelah diakan selalu sibuk...aku nie malas nak ganggu...tapi mungkin mood tak baik kan aku mesej2 le dgn dia...bila dia rs mood aku bad sikit dari biasa terus dia call aku.. entahlah aku nak katakan apa lagi... snyum jelah rasa hati ini...almaklum dia antara insan yg aku rindu utk bermesej...walaupun pada mulanya aku menafikan perasaan yang hadir ...namun aku tahu...sejauh mana aku mengelak perasaan ini pun...jika da suka nak bt camner... cuma satu perkara menjadi prinsip aku skrg jgn berharap kepada sesuatu perkara melebihi yang sepatutnya...almaklumla... siapalah aku ini hanya insan biasa...entahlah...begitu susah utk menemui sesorg yg mmg kasih dan syg pada kita...

mmg sudah menjadi lumrah kehidupan...ingin rasa disayangi dan menyayangi...hehhe

well malas nak nafikan...but it early.. biarlah masa yang menentukan perjalanan hidup ini...kita tak tahu apa yang akan berlaku esk hari...kan2x... klu mmg dah jodoh semoga berkekalan hendaknya... insyaAllah...

salam sayang...
shila ismail

No comments: