Saturday, March 6, 2010

Selamat Ulang Tahun Buat Diriku dari Diriku

salam...
selamat ulang tahun buat diriku...pertama sekali kita mestilah menghargai diri sendiri lu...pastu ucpkan pada parents thanks...pastu adik beradik...

kali nie first time sambut tanpa keluarga mahupun kawan...wlpn dh rancg nak sambut dgn family tetiba ada hal lebih mustahak...wlpn kekdg aku rs mak lebih sayang adik aku...mmg le jelous...sifat manusia kan...tapi aku harap sgt tiada niat busuk dlm hati ini...aku juga berdoa semoga semuanya selamat2 saja...insyaAllah...

thanks pada yg dh ucpkan...tapi kali nie mmg tiada rasa ingin sambut atau dapatkan ucapan...biarlah masa berlalu pergi...setiap kali mmg ada je dugaan melanda diri..namun kita harus bersyukur dan fikir positif...hehehe

alhamdulilah setiap masalah ada jalan penyelesaian wlpn kekdg penat dan penin tp itulah hakikat sebuah kehidupan...

really its too tired...im feel it...really2x tired... semoga ada satu hari utk aku rehat...uhuhu

No comments: