Friday, March 19, 2010

benarkah diri ini disayang

salam...

aku tidak tahu...
tanpa luahan dan bicara terus terangmu...bagaimana hendak ku tahu apa sebenarnya niat sebenar dihatimu... namun dihati ini kuat mengasihi dirimu...
tak mampu jua aku luahkan apa yang terbuku dihatiku...

kehadiran dirimu...
membuat hatiku gembira...
berbunga-bunga bahagia
penuh dengan impian

kehadiran mesejmu...
aku nanti tiap waktu
menceriakan hariku
memotivasikan diriku

kehadiran panggilanmu
membuatkan rinduku terubat
membuatkan kasih bercambah
memberi hatiku kebahagiaan

kehadiranmu...
aku bersyukur pada Allah
menemukan kita disuatu masa
membibitkan rasa sayang

kehadiranmu kini
kuharap kekal selamanya
dihati dan hari2 aku
semoga keikhlasan kita bahagia bersama...

salam ikhlas...
shila ismail

No comments: