Wednesday, March 20, 2013

ANAK-ANAK DIDIKKU

Assalamualaikum.. Ya Allah... bantulah aku dalam mendidik anak-anak ini berdisiplin dan mendengar kata... apalah guna aku melapor andai anak-anak ini masih tiada perubahan... bantulah mereka...masa hadapan banyak bergantung apa yg mereka buat dan lakukan serta usaha pada hari ini...

bantulah aku..kuatkan semangatku... kuatkan hatiku...Ya Allah janganlah dibiarkan hatiku hancur...aku masih ingin usaha menyelamatkan mereka...berikan aku jalan penyelesaian...ya Allah...bantulah hambaMU ini... kuatkan aku ya Allah...

semoga mereka berubah...biarpun sedikit... :)

p/s: terasa macam aku yg lebih bodoh kerana selalu sahaja perkara ini terjadi... kuatlah dikau wahai hati...jngan pernah hnacur...janganlah jadi kaca...cukuplah kau jadi plastik duhai hati... hehehe... :)
big smile... always hope and wish they will be somebody ... harapnya mereka tak tersesat...


No comments: