Tuesday, March 19, 2013

mood lari lagi

assalamualaikum... emm mood saya tiada... bukan tidak percaya apa yg ditakdirkan cuma perlu ambil masa utk terima ...setiap kali perkara yg sama sahaja berulang2 terjadi..masih alasan yg sama... tiada masalah sekiranya tidak mahu..tapi igtlah jgn permulaan terlalu memberi harapan sehingga menampakkan org lain pula malu kemudian... tidak aku berdendam tidak pulak aku marah tidak jugak aku terlalu berharap tapi kenapa membiarkan aku pernah berfikir sesuatu perkara dgn sgt lama dan penat..bila saat aku dh trima baru kau katakan dh berlalu...sudah cukup sudah... biarlah semuanya terlerai disini aku pasrah dan redha... jangan pernah ditanya kembali ruang hati ini...selepas ini akan aku biarkan sahaja tapi berfikir... penat dan malu bila diingat kembali...subhaanallah.. malu aku pada Allah... malu sgt..semoga Allah mengampuni dosa2 aku ini...

p/s yg blh dijadikan iktibar ...jgn pernah difikirkan sesuatu yg bukan dlm bidang kuasa kita utk mikirkan... salam sayang doakan jiwa saya kembali tenang dan hati saya kembali sembuh... duhai insan aku tiada sebab utk berdendam.. mgkin Allah ada perancangan yg lebih baik... moga hidupmu dilimpahi dengan Rahmat Allah... aamiin...

No comments: