Wednesday, March 6, 2013

Malaysia oh tanah airku

ya Allah...selamatkan Malaysia dr sesiapa sahaja yg ada niat jahat...lindungi kami dr sifat ketamakan dunia yg hanya sementara...

janganlah kita menunding jari disaat ini... bantulah mereka dengan doa keselamatan PDRM... ATM dan org2 awam disana...rakyat Malaysia kita bersaudara...

emm dikesempatan ini...saya juga nak mengucapkan terima kasih dkt mak...bapak... adik bradik... kawan2... sahabat handai...anak2 muridku... dan semua yg sudi mengucapkan dn mendoakan saya pada hari ini... mari kita doakan juga buat negeri Sabah... saya sayang Malaysia... kita doakan keamanan dan keselamatan diri saudara kita di sana...

ayuh..jgn kita leka dgn kesenangan dan keseronokan...igtlah saudara kita di sana masih dalam trauma dan ketakutan.

ps: terima kasih ya Allah ...semoga saya akan dpt terus berbakti utk agama, negara dan ibu bapa yg tercinta... mari mencari bekalan akhirat sebelum kita dijemput... dikesempatan ini saya juga mohon maaf jika ada sesiapa yg pernah saya buat salah atau sakitkan hati... maafkanlah diriku ini...

No comments: