Sunday, March 17, 2013

Jika itu takdirNYA

assalamualaikum...

jawapan yang diterima telah aku jangka...alhamdulilah tiada lagi tanda tanya...aku tak pernah salahkan sesiapa melainkan diriku sendiri... cuma yg dapat aku katakan disini...alhamdulilah aku percaya pada Allah...perancangan NYA adalah yang terbaik...cuma jgn pernah engkau beri harapan sekiranya engkau tak yakin pada hatimu... terima kasih walaupun terjadi lagi..namun kehadiran dirimu membawa aku beberapa perkara yg positif...terima kasih atas perkenalan ini dan salam persahabatan insyaAllah aku tak penah buang sahabat... namun biarlah masa yang mengaturkan semua...

seterusnya jangan pernah aku berharap lagi pada insan yang bergelar manusia...tika ini kadar kepercayaan aku sudah hilang kepada insan yang bergelar lelaki...terima kasih hadir korang sentiasa membuat sakit di hatiku agar aku sentiasa tunduk dan tabah hadapi kehidupan ini... cuma biarlah aku begini... mencari dan terus mencari cinta Illahi... doakan perjalanan aku mencari cinta Illahi dipermudahkan...

alhamdulilah... aku redha buat kesekian kali nya lagi...moga ditabahkan hatiku ini...

No comments: