Monday, March 25, 2013

Ya Allah SWT rindunya aku...

Assalamualaikum, terima kasih kepada sahabatku kerana sudi meminjamkan motosikal untuk saya baiki dan servis motosikal saya... terima kasih..

huhuhu...sedaya dan seusaha mungkin saya akan memenuhi segala mungkin apa sahaja keperluan dan permintaan dari seluruh isi ahi keluarga yang tercinta...

ampunkan saya mak...ampunkan saya bapak...
saya sangat rindu dan sayang, memang kita dipisahkan ruang waktu dan jarak ... namun percayalah saat kita terpisah kerana takdir... pastinya kalian telah terbiasa hidup tanpa insan seperti ku... maaf dan ampunkan anakmu dari kejauhan... aku redha dan pasrah hidup sebagai perantau sepi... banyak yang aku cari telah aku temui... alhamdulilah...doa kalian sentiasa ku pohon...

titis-titis air mata kerinduan telah mengalir tanpa aku sedari...
jauh hati bila para sahabat selamat pulang menuju kampung masing-masing...
disebalik keseronokan mereta tercuit rasa terkilan dan bahagia mereka dapat bersama ahli keluarga... demi Allah ...saya ikhlas... haha...oakay saya ada kampung tau...kampung saya di Sungai Nibong Besar Pulau Pinang... rindunya saat ini di kampung halaman...hanya ku dapat kirimkan doa dari kejauhan semoga insan-insan yang aku sayang semuanya dalam keadaan sihat dan bahagia...

terima kasih ya Allah ...kerana kirimkan semua insan2 yang baik  di sisiku...moga mereka akan selalu tersenyum dengan hadirnya diriku... jauh lagi perjalanan aku dalam berjihad.. berkatilah hambaMU ini mencari cintaMu ya Allah...

aammiiin...

No comments: