Monday, November 21, 2011

21 Nov - ISNIN

Assalam... aku terkejut bangun...entahlah aku mimpi dalam mimpi...

segar gak le... dah jam pukul 4...bangun2...dah lama aku tgl aktiviti biasa tiap2 pagi sebelum subuh...huhu..

paksa diri supaya dapat lembutkan hati gak...huhuhu

dah siap2...aku sarapan wei...mungkin pelik tapi itu yg terjadi...pas makan roti...aku siap2... pakai

wangi2...rehat2 dengar zikir....

aku panaskan enjin kenderaanku... wow...kudaku akan gagah berlari jap lagi...

hehe...dengan lafaz doa pendek dan tawakal aku mengayuh kudaku agar bergerak pantas seiring dengan

masaku tiba kelak...haha...


perjalanan ke sana...cam biasa hari ni..kabus kurang tebal.... tepat habis exam 1225/1 dan 1223/1 ramai dah

balik tinggal aku jer bertugas dgn ketua dan timb peperiksaan... alamak...dah tugas...buat je... 1223/2...

mungkin 1 jam 40 min aku hanya jaga 2 org pelajar...tgk dr depan ja...tau2 diorg tak dpt tiru..... tebal giler

paper exam...aku jer nervous bebudak ni tak sempat jawab...rupanya separuh lagi tu tulisan jawi laa... huhu

maluku sendiri....


mkan dulu br balik...hari ni byk maknan tertinggal mmg membazir tapi nk wat camner... tapi aku sgt suka

udang sambal...sedap dan manis udangnya...tak de juga bau udg...sedappppppppppppp....tahniah dan terima

kasih tukang masak...kerana menyediakan mknn yg baik2...


sampai di rumah jumpa kak wani...lepak2 jap...petang cik nie lepak2 sini...last cik nie lepak esk pagi dia dah

balik semenanjung...dah tak de org nk teman aku...huhu...dulu sendiri...kini sendiri...huhuu


malam dah nie...layan blog... jap gi cik nie dtg kitaorg nk makan pauh dgn nasi... alamak tak panaskan pun

lauk gi...rasanya mlm nie...layan citer...tak pun movie jer...oklah hari yg penat gak...


oppsss...lupa ptg tadi sempat belajar kereta...dh tau skit....tapi kena rajin tambah ilmu...

wassalam...

No comments: