Friday, November 18, 2011

hari keempat aku menjaga SPM

17 Nov- ASsalam... sesungguhnya hari ini sangat baik cuacanya... aku ingatkan jam dah rosak sebab sepanjang perjalanan aku ...cuaca sangat elok dan cahaya matahari pagi yang menyinar menyebabkan mataku yang silau ini bersinar dan berpinar... haha...Alhamdulilah. sangat seronok sepanjang perjalanan aku melihat alam yang sangat indah ciptaan Illahi... SubhanaAllah...

Seperti biasa aku tiba jam 7pg, rutin biasa kami selepas exam 1449/1 dan 1449/2. aduh bilik ke3 ni cabaran gak...bdak2 bising2x jer... alhamdulilah aku dapat mengawal lagi... semoga di masa akan datang aku akan usaha dengan lebih baik lagi...huhu

habis je! aku rehat dekat rumah sekejap sebelum aku berangkat ke tempat belajar memandu kereta meneruskan pelajaran aku... yelah nk examkan...huhu...risau pulak gagal... tapi aku kena cuba gak...

aku tgh urus nk gi bandar minggu depan bayar insurans motor dan pastu leh bayar roadtax plak...aduhai...lama lagi nie baru leh dapat roadtax...

No comments: