Saturday, November 26, 2011

26 Nov - Sabtu

ASsalam...

Hari ini mcm biasa dah siapkan latihan tadi...alhamdulilah dah blhlah tapi saya akan tingkatkan keyakinan diri lagi...okay kan...kena yakin pada diri ...yakin dan teruskan usaha....

okay dan satu berita menarik ...satu masalah berkaitan rumah dah selesai... huhu...tinggal dah balik kampung je... mm rasanya mcm tak jadi ja nk order kek...kurang yakin laa pulak...sebab nak order dari orang lain... huhuhu

itu jelah cerita hari ini...tak byk yang terjadi tapi

aku dah belajar buat kari ikan... ahaha...dua hari nie akan makan kari...chaiyok...jadilah tapi terlebih lemak laa pulak...terlebih letak santan.... tu lah parahnya...letak ja...apapun sedap laa pada tekak ku sendiri...hehe

malu siot...anak penang tak tau masak kari...emmm hampeh...ada aku kisah...yang penting aku pandai masak air panas jaaa...hahaha

relax laa... semoga aku terus usaha masak...dah boleh masak ikan sambal, , ayam masak merah, ayam masak kicap, kari ikan, ... setakat hari ini inilah yang terbaru aku masak selain tom yam ayam, sup ayam dan sambal tumis ikan bilis yg pernah aku bljr masa praktikal dulu...hahaha....

okaylah semoga aku terus belajar dan dapat makan... uhuhu

No comments: