Sunday, November 27, 2011

27 Nov - Ahad bersamaan 1 Muharram 1433 H

ASsalam...

hari ni seperti biasa membawa kudaku utk belajar ilmu baru...setiap kejayaan perlu ditempuh dengan cabaran...apapun cabaran aku akan tetap berusaha dan tidak putus asa... sabarlah mengharungi kehidupan...tak semua yang kita harap kita akan dapat...paling penting adalah ikhlas berusaha...

salam maal hijrah...byk azam tahun nie...tapi biarlah aku tanam dihati ini...

berita baik hari ni aku dah jadi mak de aka mak cik muda...akak aku dah selamat bersalin baby boy...kalau tidak ada perubahan namanya seperti yang aku dah cari... nor rifqi bin abdul rahim... semoga sihari dan bulan baik serta maksud nama yang indah ini membw sikap dan sifat yang baik dpt dididik dalam diri anak buah sulung famili aku... hehe...selamat datang...ahlan wa sahlan ke dunia yang indah ini... namun jangan hanyut dengan keindahan yang sementara ini...penerus generasi masa depan...semoga dia mampu menjadi pemimpin suatu hari nnt...

No comments: