Tuesday, November 29, 2011

29 Nov - Selasa

ASsalam...

alhamdulilah dah ujian kenderaan...haha akhirnya gerak hati aku betul.. walaupun gagal satu perkara aku tetap lulus satu perkara lagi...apa pun aku tetap bersyukur...

emmm... hari nie entahlah aku menanti dan terus menanti utk mendapatkan kasih sayang yang ikhlas dari semua org...namun aku tetap bersyukur dgn apa yg aku ada skrg...wlpn penantian itu satu penyeksaan aku tetap akan mendoa supaya Allah SWT memberikan kesejahteraan terhadap insan2 yang aku sayang...wlpn aku tahu peritnya ditempat org aku harus lagi disini sehinggalah aku yakin mereka mmg inginkan aku disisi mereka... jika tidak aku percaya ada yg lebih layak disisi mereka selain aku... aku hanyalah insan yg sentiasa memberikan kesusahan pada mereka namun aku percaya dan ikhlas dengan apa yang aku beri...kasihku ini jika suruh dipilih antara nyawa sendiri atau nyawa mereka pasti akan ku pilih nyawa mereka selamat...biarlah aku berkorban andai itu dapat membahagiakan mereka...

No comments: