Thursday, November 24, 2011

24 Nov - Khamis

ASsalam... hari ini br pi keje setelah lama bercuti...

sakit kepala...masih terasa lagi sakitnya...aduhhh, nak wat camner... buat2 macam tak sakit jelah.. aku bawa kuda kesayangan aku meluncur jauh ke sana ke mari...alhamdulilah ada jugak kenderaan untuk bawa aku ke destinasi... huhu...

hampir saja aku kehilangan kudaku yang gagah perkasa ini...aku masih tertinggal kunci kuda lagi...huhu,,,, nk wat camna laaa...huhuhu.... nasib tak hilang dan kebetulan pulak aku letak kuda nyelit parking cikgu2... alhamdulilah...masih rezeki aku kan... terima kasih Ya Allah ...

penatnya hari ni...aku jaga exam paper 2351/1 dan 2351/2..haha... kesian bebudak tue...stress ja memanjang...teringat dan terimbau saat peperiksaan spm aku 8 tahun yang lalu...betapa susahnya soalan tue... dah aahhh mcm sama ja soalan...huhu susah... masa tengah exam bebudak nie jadi kelam kabut...dgn aku2 pening tgk...alhamdulilah semua dah selesai...aku rasa tahap keyakinan diri aku berdepan dengan org dan bercakap semakin hari semakin okay kot... aku je yg rasa kan... ada budak dalam tue...sampai dah tak faham baca soalan bertnya berulang kali... aku jawab jer... soalan esei boleh dibawa balik....huhuhuhu...

tahu tak masa peperiksaan ada pelajar jatuhkan jam dia yang mahal aduhai...nasib tak pecah...huhuhu...susah jaaa...lepas tue...ada pulak pelajar yang stres main jer dgn pembaris pastu pembaris dia dah patah...hahahaha....

kesiannya... pastu aku dah balik aku gi bljr memandu pulak...huhu...senang...

aku penat sgt pas lepak umh jen aku lepak kat umah siap masak2 lagi...amin...dah kenyang...mata pulak dah mengantuk...huhu...jap gi nak tutup mata...huhuhu... sambung esok2 pulak baru fikir...hal esok dah direncanakan...tapi apa yg dirancang terpulang kepda takdir.....

No comments: