Tuesday, November 22, 2011

22 Nov - Selasa

ASsalam...

pekabar semua yang membaca...semoga hari2 anda tidak seperti saya hari ini asyik membazir dan membuang masa sepatutnya saya gunakan masa sebaik mungkin menyiapkan modul utk tahun depan bagi memudahkan pengajaran.

Alhamdulilah saya masih dalam keadaan keliru, cuma yang saya pasti saya usaha dan terus usaha belajar kenderaan dah nekad untuk berusaha...hasilnya saya tawakal...nak kata saya pandai dah tak juga...masih belajar jugak...

emmm perkongsian kali nie...semua perancangan saya terbatal kerana saya dah rasa nak rehat... insyaAllah harap2nya esok adalah hari utk aku meng 'cover ' balik segala urusan yang tertunggak... huhu...

oklah saya sekarang tgh usahakan modul BM untuk pengajaran tahun depan paling tidak pun saya siap utk aktiviti kelab BM... saya  harap akan siap buku "travelog murabbi" sempena 1 tahun saya bergelar pndidik...insyaAllah harap2nya...

saya jugak tgh menyiapkan foto-2 konvo dulu utk dibagi pada kawan2 saya...huhu...mungkin kemalasan saya mnyebabkan segala urusan saya malas nak buat...huhu...semoga esok adalah lebih baik... tapi pastikah ada hari esok...kita cuba sajalah... huhuhu

No comments: